onsdag 12 november 2008

fototriss -så ser det ut där jag är idag

Denna veckan ska man lägga upp bilder som visar hur det ser ut där man är idag. Dessa bilder är inte tagna exakt idag, men för några dagar sedan.

dessa bilder visar hur det ser ut ett höstigt novenber i arlöv, jag tyckte att det var härligt att hitta några tdäd som är gröna, härlig grön...grön gul, nästan lime, vilket är min favortit grön.







kolla gärna in fler vackar bilder på omgivningar

httphttp://fototriss.blogspot.com/://

13 kommentarer:

maria_6909 sa...

Fina bilder du tagit! Gillade den i mitten bäst! =) /maria_6909

Baronessan sa...

Verkligen fina bilder! Särskilt tvåan.

Anonym sa...

Fina bilder, jag tyckte bäst om den första. Fint ljus i den!

phoebe sa...

Vilken fifin triss du har fått till=) Ser allt var du varit och fångat de tjusiga bilderna;) Jag gillar allihopa men ettan får nog mitt extra gillande!! Jag får lära mer utav dig tror jag minsann...

Petra C sa...

Tack för kommentaren hos mig.
Härligt grön färg. Det blir man glad av.

Tant Malin sa...

Wow, vad grönt ni har det fortfarande! Första bilden blir min favorit.

Emma sa...

Jättefina bilder, kul att se att det finns färg kvar ute! :)

Veronica sa...

oj vilka fina bilder? Vart àr korten tagna?! Den fòrsta àr min favorit! /Vera

Veronica sa...

oj vilka fina bilder? Vart àr korten tagna?! Den fòrsta àr min favorit! /Vera

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Nummer två är min favorit hos dig.

Synne.

Paulina sa...

hejsan och tack för alla komentarer, bilderna är tagna i arlöv(nära malmö) i skåne. vi har en del grönt kvar faktist.

Unknown sa...

Härliga bilder med massa grönt kvar. Min favorit är mittenbilden eftersom den känns ombonad och varm med ljuset och perspektivet.

Bra jobbat!

AnnaKK sa...

Hej! Och tack för kommentaren i min blogg! :-)

Åh, jag trodde först inte att dessa foton var tagna i Sverige, eftersom träden har så många blad kvar än - och de t o m ser lite gröna ut fortfarande!

Önskar det vore så här med!!! :-)

Ha en fin helg!

http://handerblandander.blogg.se