måndag 17 november 2008

fototriss- skräp och sopor


veckans fototriss som är skräp och sopor, roligt tema som man skulle kunna va väldigt kreativ med....:P.....men så blev det inte. jag inproviserade lite här hemma. :P


alla urladdade batteri där vi samlar dem till det ar dags att lämna de i holken..eller vad det heter

såhär fullt kan det bli, och ändå så är det ingen som går ner med soperna

detta är riktigt skräp(skräp "mat") och skräp som min brossa samlar på. (tomma)

vill ni kolla på mer skräp och sopor så kolla in http://fototriss.blogspot.com/

8 kommentarer:

Susanne Lindén sa...

Bra tolkningar på veckans tema! Tredje bilden blir min favorit.

kyrksyster sa...

Pringelrören var härliga!

Anna-Carin sa...

Hej! Även om det sista kortet visar på skräp så tycker jag iallafall om att stoppa innehållet i munnen :-)Alltså blir fotografi nr tre min favorit

Anna-Carin sa...

Hej igen.Fick ine till det med min adress till min fotoblogg,du kom till min blogg Anna-Carins:kafferep.
http://annacarinsfoto.blogg.se
Vet inte hur jag skriver in min blogg adress.Förlåt allt strul//
Anna-Carin

maria_6909 sa...

Eftersom jag är mycket för sopsortering så blir min favorit den med batterierna på första bilden! =) /maria_6909

http://marianova.com/users/maria_6909/photoalbum/
fototriss-tema-skrap-sopor

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Här var det massor av "skräp".
Diggar pringles bilden bäst.
Ha det gott.
Synne.

Paulina sa...

haaha..tack för alla komentarer..:P

phoebe sa...

Hahaha Pringelsburkarna har jag ju sett i verkligheten o de gör sig på bil får jag ju säga... Men ettan med batterierna får mitt gillande idag=) Kramis